2012. szeptember 5., szerda

Régiből valami újat


Az elmúlt napok hivatali ügyek intézésével telt, és még egy-két ilyen nap hátra van. Nagyon nem szeretem, de muszáj elintézni. Hogy véletlenül se unatkozzak kicsi Vili mellett, beiratkoztam az ELTE-re mesterképzésre. Persze levelezőre, de így is szinte minden péntek és szombat sulis nap lesz. Ezt a szakot már elkezdtem a Pázmányon, de ott nincs levelező, ezért jelentkeztem át. De a tantárgyakat, amit lehet el szeretnék fogadtatni, és ugye ez bizonyos papírmunkával, és szaladgálással jár. És mivel se Piliscsaba, se Budapest nem két percre van, ezért ezek szinte egy napos programok. De Vilike jól bírja. :) Aztán lassan beáll a rend, és akkor megint rendszeresen itt leszek.

Ma átválogattam a ruháit, a nagyon nyáriakat eltettem, őszieket előrébb vettem. Kinőtte az őszi sapiját. Gondoltam most nem költök sapkára, magam készítem el. Tudom, hogy szinte nyár van még, de mi már készülődünk a hűvösebb napokra. Egy régi pulóveremből készítettem, amit már nem hordok, de őrizgettem "jó lesz valamire még" alapon. Hát íme:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése