2012. március 9., péntek

Tanulni mindig

Mindig új technikákat akartok megtanulni. Régen szerettem hímezni, aztán ez abbamaradt, illetve csak nem foglalkoztam vele. Most a szalaghímzés tetszett meg. Persze azonnal ki kellett próbálnom. Elsőre könnyebbnek tűnt, de nem adom fel. Sokat kell gyakorolni. Azt olvastam, hogy nincs elrontott minta, csak új variáció. :) Na de ezzel a szalaghímzéssel olyanokat lehet alkotni... Szóval új szerelem. Csak kell szereznem egy gyűszűt is, az egyik ujjbegyem már úgy fáj.  Amikor ráérek -ami nem sűrűn van- akkor ezzel foglalkozom most, persze a vásári teendők mellett.
Mostanában már jobban alszik Vilike éjjel, ennek örülök. És napközben is! Gondolom, amíg nem jön egy újabb fog. Tegnap négy órát aludt délután, de már felébresztettem, hogy éjjelre is hagyjon az alvókából. :) Biztos a front, meg a napkitörés, meg ki tudja mi. Azt próbálgatja, hogy elengedi a polcot, vagy amiben kapaszkodik, és álldogál egyedül. Olyan ügyes. Már volt olyan is, hogy egyet-egyet lépett így. Szerintem nemsokára járni fog. A ruhás fiókokat nagyon szereti kipakolni. A távirányítót is szereti megenni, a zsinórokról nem is beszélve. Csupa nemjátékok szórakoztatják. Gondolom mint a legtöbb ilyen korú kisgyereket.

Azért mutatok kezdetleges hímzéseket. Már gombokra is kitaláltam!! :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése