2012. március 21., szerda

Textilből rózsa


Úgy tetszenek a textil rózsák, és végre kipróbáltam én is. Első nekifutásra egész jól sikerültek. Fel is varrtam filcre, díszítettem még szalaghímzéssel és pár teklával.


Közben a photoshop rejtelmeit is tanulom. Persze így egy kép elkészítése több idő, de talán megéri. És így vízjellel jobb, mint, ha a sarokba lenne írva a név. Azt le is lehet vágni. Nem mintha attól félnék, hogy lopják a képeim, mert messze vagyok még attól, hogy olyan jók legyenek. Csak úgy. Miért ne. :)

Nyakamon már a vásár, úgyhogy most ilyen apróbb szösszenetek kerülnek majd fel a blogra.
És a facebook-on játékot hirdettem, ha van kedvetek, gyertek, osszátok! :) Tulajdonképpen nem kell semmit sem csinálni most, csak ha elértük a 250 lájkolót, akkor gondoltam kisorsolok hálám jeléül egy ajándékot, amit később mutatok meg. Nyugi már készen van. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Hogy készítetted a rózsákat? Én is nagyon szeretnék ilyet, de nem tudom, hogy hogyan álljak neki. :) Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Levágok egy csíkot az anyagból és feltekerem! :)

    VálaszTörlés