2012. április 12., csütörtök

Ezt is elértem - mérföldkő :)


Lezajlott a hétvégi vásár. Nem gondoltam korábban, hogy ilyen hamar eljutok majd egy vásárba, ahol én is, mint kiállító leszek. Főleg nem a Budai Várba. Aztán jött egy megkeresés, és utána hipp-hopp eljött a hétvége. Örülök, hogy kipróbáltam. Persze elsőnek nem egyedül vágtam neki, a sógornőmmel voltam, aki gyönyörű táskákat varr. Az idő borzalmas volt. Szombaton jól indult, aztán megérkezett az eső, és az emberek inkább otthon maradtak. Vasárnap ki se mentünk, de később megnyugodtunk, hogy nem maradtunk le semmiről. Vitte a szél az asztalokat. Legalább a családdal telt a húsvét vasárnap. Hétfőn már nem esett az eső, de a hideg megmaradt. Ennek ellenére sok látogató volt. érdeklődő is sok volt, és vásároltak is páran. Sőt egy neves színésznőnk is megtisztelt azzal, hogy az én portékámat választotta. :) (nem mondom direkt a nevét, pedig még kép is készült :) csak elfelejtettem megkérdezni, hogy ki tehetem-e, és így nem akarom). Nagyon örültem.
Összességében nézve jó volt, sok tapasztalatot gyűjtöttem. Köszönet a családom tagjainak, akik közben Vilikével voltak. És férjemnek, aki elkísért. :)











4 megjegyzés:

  1. még sok-sok vásárt kívánok!♥

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsuzsi!
    Időnként benézek a blogodra... Nagyon ügyes vagy, szépek és stílusosak az ékszereid. Gratulálok a vásárhoz! Bár én is kézműveskedem, ilyen "nagy iparban" még nem volt időm űzni, csak a széles családi-baráti kört látom el készítményeimmel. Sok sikert és sok elégedett vevőt a továbbiakban is! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Teri!
    Köszönöm a kedves szavakat! :) Kíváncsi vagyok a te dolgaidra is! :)

    VálaszTörlés