2012. április 19., csütörtök

Szülinap


Ma csak apróságok készültek, mert ma 1 éves az én drága kisfiam, és játszottunk egész nap. :) Nem mintha más napokon nem ezt tennénk. :) Csak hát mégse dolgozzak a szülinapján. Bár ezt nem nevezném dolgozásnak, inkább erőteljes hobbiűzés. Most már amúgy is csak akkor készítek bármit is, ha alszik. Nagyon igényli, hogy valaki játsszon vele, ami mondjuk természetes. És néha lelkiismeret-furdalásom is van, hogy most kezdtem bele ebbe az önmegvalósítósdiba. Ezért is redukáltam az erre szánt időt, annyira, amíg alszik. Nagyon ügyes. Már szinte többet megy állva, mint mászva. Nagyjából azt eszi, amit mi, kedvence a sajt. Szeret nagyon labdázni. Az én kedvencem a duplo. :)
Na, de mutatom a képeket. Látszik, hogy ma gyerekes hangulatban voltam.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése