2012. május 30., szerda

Gyors epres piskóta

Öcsémmel még tegnap szedtünk 5 kiló epret (azért csak ennyit, mert ennyi fért a tálba, és nem volt több időnk). És persze, hogy süti is készült belőle a turmix mellett.



Szóval a recept. 
Hozzávalók: 2 bögre liszt
                   6 tojás
                   1 cs sütőpor
                   10 dkg vaj
                   1,5 bögre cukor
                   csipet só
                   vaníliás cukor
                   sok eper :) (legalább 3 bögre)

Így csináltam:
Bekapcsoltam a sütőt, hogy melegedjen. A vajat felolvasztottam. A tojássárgákat összekevertem a cukorral, majd hozzáadtam a kihűlt vajat is. Beleszitáltam a lisztet, és a sütőport is belekevertem. A tojásfehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem.

A tojássárgás masszához kevertem óvatosan a habot.
Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem a masszát, és 160 fokon sütöttem. 20 perc után rátettem az epret, és megszórtam egy kis vaníliás cukorral. 


Még 10 percet sütöttem így. 
Tejszínhabbal tálaltam. Nagy sikere lett. :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése