2012. július 31., kedd

Kuglófot sütöttem


Ma délben jöttünk haza pár nap után, és holnap újra elmegyünk. Három adag mosás után nem fáradtam el eléggé, és gondoltam sütök egy kuglófot.


Kell hozzá:

4 tojás
25 dkg kristálycukor
20 dkg liszt
fél csomag sütőpor
1dl tej
1 dl napraforgó olaj
kakaópor

Így csináltam:
A tojások sárgáját kikevertem a cukorral. Majd hozzáadtam a tejet és az olajat, és így még kb. 10 percet kevertem. Aztán felvertem a tojások fehérjét habbá. A tojássárgás masszához adtam a lisztet a sütőporral, és  jól elkevertem, majd lassan hozzáadtam a tojáshabot is.




Szilikonos formába öntöttem a tészta háromnegyedét. A maradékhoz kakaóport tettem és úgy öntöttem rá.




180 fokon sütöttem majdnem egy órát. 
Nagyon finom lett. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése