2012. július 4., szerda

Pihenő után

Mostanában nem nagyon történt érdekesség, ezért nem is írtam. Ez a meleg eléggé elveszi az ember erejét. És kicsi fiam is folyamatosan megtanul valami újat, már nem lehet egy pillanatra sem egyedül hagyni. Fel tud mászni a legtöbb bútorra. Most már szerencsére le is tud mászni, úgyhogy egy fokkal jobb. Nagyokat pancsol a medencében, nagyon élvezi. És ahogy mondja, hogy anya... :) Édes.
Vasárnap Veszprémben voltam a férjemmel, baba anyuékkal itthon maradt. Így kicsit ki tudtunk kapcsolódni. Voltunk a bolhapiacon, a belvárosban, és a Balatonhoz is elugrottunk. Kis ládákat vettem a bolhán, felújítom kicsit, és megmutatom majd.
Miután kipihentem a Sokadalmat, főként rendeléseken dolgoztam. Mutatok kettőt. Az egyik egy szett, ami kitűzőből és egy pár kék csíkos fülbevalóból áll. A másik pedig egy romantikus nyaklánc. Nekem mind tetszik, remélem a gazdájuknak is fog.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése