2012. november 21., szerda

Én 25 éves lettem, a blog pedig 1.



Ma egy éve, hogy elkezdtem ezt a blogot írni a szülinapomon. Az első bejegyzésnél még kicsit bizonytalan voltam, hogy tulajdonképpen miről is fog szólni a blog, fogok-e rendszeresen írni, fogja-e valaki egyáltalán olvasni. De ma már tudom, hogy érdemes volt elkezdeni. Akkor írok, amikor kedvem van, azért néha furdal a lelkiismeret, hogy „Hé te, kellene valamit mutatni a blogon is már!” Igen, a facebook kicsit háttérbe szorítja a blogot. Oda gyorsabban felteszek pár képet, hírt. Ide már csak a kész dolgok jönnek, ezért is írok ritkábban itt.
Szóval egy év alatt, több mint 100 bejegyzés, sok-sok napi látogató, olvasó. :) Köszönöm szépen!

forrás:google

Úgy gondolom sokat fejlődtem, és szerencsére van még hova. A varrógéptől már nem félek, mindig alig várom, hogy legyen alkalmam odaülni hozzá. Például most jött el az idő, hogy saját bevarrható címkét csináltassak. Most várom a mintát, hogy megnézzem, és ha rendben van, akkor mehet a gyártása. Nagyon várom, hogy kész legyen, remélem élőben is olyan jól fog kinézni, ahogy megterveztem a gépen. Ez is egy mérföldkő lesz.
Voltam több vásárban is, ahol sokat tanultam. Még idén lesz egy, ahova megyek. 

Szóval sokat tanultam már, és élvezem. Örülök, hogy megtaláltam azt, ami a sok jó dolgon kívül az életemben még egy kis pluszt tud adni. Pláne, ha ezzel másoknak is örömöt szerzek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése