2012. november 5., hétfő

Visszatértem

Huh jó régen írtam ide. Pedig sok minden történt. A facebook-os oldalon a képek alapján követhettétek, hogy mik készültek mostanában. Aztán elutaztunk Németországba bő egy hétre, ahonnan tegnap jöttünk haza. Nagyon jó volt, a húgommal találkoztunk, és együtt voltunk. Sok szép helyen jártunk. Voltunk természetesen bolhapiacon is. Egy porcelán rózsás gyűszű nagyon megtetszett, meg is vettem. És vettem csipkét is, ami kézzel készített darab. Amikor kifizettem a néninek, az összeg negyedét visszaadta. A gyűszű francia gyártmány.


Ezeket a gombokat egy dobozból válogattam ki, gyönyörű gyöngyházfényűek. 


Amikor sétáltunk egy kisvárosban, észrevettem egy méteráru boltot. Az ablakában volt egy doboz, és rá volt írva, hogy ingyen elvihető. (Persze németül:) ) Anyagdarabok voltak benne, meg újságok főként. Párat én is elhoztam. Gomboknak valók, mind különböző színű. 


Ezeket a szalagokat egy boltban vettem, nagyon megtetszettek. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése