2011. november 21., hétfő

Ma van a szülinapom…

Gondoltam ez jó nap, hogy végre elkezdjem a blogomat. Remélem, majd rendszeresen tudok írni ide, és a 7 hónapos kisfiam is hagyni fogja. Aztán meglátjuk mi lesz belőle.
Pár hete elkezdett érdekelni a gombkészítés. Be is szereztem egy gombprést, nem volt olcsó mulatság, de így is fele annyiba került, mint Magyarországon. Érdemes néha külföldön szétnézni. Szóval most ezt az elfoglaltságot találtam magamnak, mikor van egy kis szabadidőm. Persze nem szeretnék senkit sem másolni, aki ilyennel foglalkozik. Annak én sem örülnék… Meskán már találtok néhány darabot, van, ami már el is kelt. J És vannak régi dolgok is, azokat korábban bütykölgettem. Most akciósak is.
A név? Sokáig gondolkodtam rajta, aztán a vezetéknevem betűi felcserélődtek, és ez lett.. :) Nekem tetszik! Nektek?
Szóval köszöntök mindenkit! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése