2011. december 12., hétfő

Adventi nyereményjáték!


Gondoltam karácsony előtt mindenki örül egy kis játéknak, pláne ha még nyerni is lehet. A nyeremény egy nyaklánc, amit a képen lévő medálok egyikével lehet kérni. A nyaklánc hosszát a nyertes választhatja meg. És még egy meglepetés ajándék is jár!


Szóval a feltétel a játékban való részvételhez:
  1. Lájkold a Chlim Design facebook oldalát, ÉS légy követője a blognak.
  2. Írd meg kommentben, hogy melyik medált választanád!
  3. Oszd meg a játékot!

Pénteken (16-án) este 8-kor fogok sorsolni! Így még bőven a nyerteshez ér a nyeremény karácsonyig.

Játékra fel!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek az ékszereid Zsuzsi! :) Én az ezüst medált választanám! :)))

    VálaszTörlés
  2. nekem a bordó tetszik a legjobban :)
    de a többi ékszer is nagyon szép!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon klasz ékszereket készítesz, és bár én inkább a bohókásabb darabokat kedvelem, azért ezek közül is tudnék választani, méghozzá a bordót:). Kaphatunk egy linket a facebook oldaladra?

    VálaszTörlés
  4. Odatettem az 1. pontba! De itt oldalt a face dobozban is lájkolhattok! :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper ékszereket készítesz. Nekem a fehér-ezüst medál tetszik a legjobban.
    És én is imádom a gombokat:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek az ékszerek! Nekem a fehér tetszik a legjobban. A virágos gyűrűt pedig egyszerűen imádom :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyes a kicsi Vilmos anyukája:-) Gratulálok! Én bármelyiknek örülnék:-)

    VálaszTörlés
  8. mindegyik nagyon tetszik, majd ha nyerek eldöntöm :)

    VálaszTörlés