2011. december 21., szerda

Könnyű vacsora

Ma hirtelen ötlettől vezérelve elkészítettem egy gyors és finom vacsorát. Grillezett zöldségeket tettem tortillába.

Hozzávalók: (4 személyre)
Tortilla lap
1 db padlizsán (közepes)
2 kaliforniai paprika
Fél kígyóuborka
1 fej lilahagyma (jó az újhagyma is)
1 fej jégsaláta

Öntethez: 1 dl tejföl, 10 dkg feta sajt, olíva olaj, só, bors

Elkészítés:
Minden zöldséget feldaraboltam, kivéve a salátát. Grillserpenyőben a hagymát, padlizsánt és a paprikát olíva olajon meggrilleztem, és sóztam, borsoztam.


Egy tálban a tejfölt, sajtot összekevertem, hozzátettem a grillezett padlizsánt és paprikát és az uborkát is.


Bolti tortilla lapot használtam. Felmelegítettem. Tettem bele jégsalátát, rátettem a szószos zöldségeket, és feltekertem. Alufóliával rögzítettem, és így könnyű volt enni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése