2011. december 19., hétfő

Ma áramszünet volt

Reggeltől délután 4-ig. Hááát… Kb. semmi nem működött. Nem is tudom mi lenne ma az emberiséggel, ha nem lenne áram. Bár lehet, hogy nyugodtabb életünk lenne. Így ma zöld nap volt. J Hogy tovább fokozzam, az újrahasznosítás jegyében felhasználtam pár bébi ételes üveget, így megmentve őket a kukától. Már régóta akartam rendszerezni a dolgaimat. Ma megtörtént végre. Külön a gomb, medál, fülbevaló, karkötő, nyaklánc alapok, külön a fityegők, gyöngyök, stb. Egyre gyűlik a sok kicsi mindenféle alkatrész, ez meg az. Nem mondom, hogy kacat, mert minden kis izé jól jön egy-egy ékszerhez. Lassan kell egy külön szoba. Vagy egy ilyen kis házikó… hmm… J

Vilike ma nagyon nyűgös volt. Akkor volt el, ha evett, vagy aludt. Biztos a foga… De a hinta most nagyon bejön neki. És ha bekapcsolom Mozartot, már alszik is. Csak napi kétszer használjuk, mert különben éjjel nem alszik. És ez a két alvás is csak fél órás. Délelőtt és délután. Ebéd után pedig alszik egy nagyobbat általában. Amikor tudok én is vele tartok. 

Hétvégén csináltam egy szép kék kitűzőt, de új gazdát kapott már, mielőtt le tudtam volna fotózni.

2 megjegyzés:

  1. Ezt az oldalt, az Otthon vidéken-t annyira szeretem, már alig várom a saját otthonomat, hogy néhány ötletet megvalósíthassak ott:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, szerintem is nagyon jókat gyűjt össze. :)

    VálaszTörlés