2012. február 19., vasárnap

Az én kis indiánom


Elkészültem vele. Nem tökéletes, de szerintem elsőre nagyon jó. Én elégedett vagyok. Első ruhadarab, amit életemben varrtam. Jó érzés. A nadrág könnyebb volt, a felső rész már nem annyira, az még hagy némi kívánni valót maga után. Szerintem a fiamnak is tetszik, aki ma lett 10 hónapos. :) Szóval örülök, hogy belevágtam a projektbe, és nem mellesleg a férjem pólójába. :) Ugyanis két régi pólóját használtam fel. Teljesen újrahasznosítás volt ez a jelmez dolog. 
A nadrágot, hogy hogyan kell elkészíteni, egyik kedvenc oldalamról néztem. Annyi pluszt tettem még hozzá, hogy belevarrtam az oldalába azokat a „rojtokat”. Persze az elején elfelejtettem, és szét kellett bontanom. Az ülepét is kicsit nehéz volt összevarrni, de sikerült. Gumit behúztam, levarrtam és kész is lett.



Aztán a felső. Jól haladtam, de amikor az oldalához értem, akkor rájöttem, hogyha összevarrom, akkor lehet kicsi lesz rá. Így beletettem egy kis toldást.
Még tollakat kell beszereznem hozzá a fejére. Bár nem hiszem, hogy sokáig megtűri, hogy van valami a fején. :)



Ilyen lett.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése