2012. február 29., szerda

Trikolor

Erős frontok járnak mostanában felénk. Vilikét néha le sem lehet tenni, vagy ha igen, akkor is kapaszkodik folyton a szoknyámba. Úgy látom, jön a hetedik foga. Majd csak túl leszünk rajta. Mondtam már, hogy tud pápá-t inteni, meg puszit küldeni? Meg tapsol, ha mondjuk neki, hogy tapsi-tapsi. :) Ha fele olyan jól is aludna éjjel, mint amilyen okos, már jó lenne.
De végre jó idő van. A férjem minden nap viszi sétálni Vilmost. Ilyenkor van egy órám. Ma rájöttem milyen sok idő az egy óra. Rendbe vágtam a konyhát, aztán leszedtem a szárítóról a ruhákat, közben már ment a mosógép, kiteregettem, elugrottam boltba, és feltettem főni egy nagyon finom tavaszi krumplilevest. Ja és egy nyakláncot elkezdtem. Ahelyett, hogy pihentem volna egyet. :) Majd holnap.
Most kicsit előre szaladtam, és március 15-re hoztam variációkat. Ha esetleg valaki nem szereti a kokárdát, vagy mellé még szeretne valamilyen kiegészítőt. Persze gombos dolgok, és van egy üveglencsés is.



Nyaklánc


Kitűző és fülbevaló


     


Nyaklánc












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése