2012. február 11., szombat

Nálunk már kezd tavaszodni

Legalábbis itt a lakásban. Kinyíltak a krókuszok, remélem nemsokára a kertben is megindulnak. Várom, hogy már ne kelljen kabátot venni, sokat süssön a nap, sokáig legyen világos, lehessen kapálni, ásni, ültetni, a magokat elvetni, füvet nyírni, és így tovább. :) Szóval sokat kint lenni és dolgozni. De most még hideg van nagyon. Úgyhogy itt bent kell eltölteni az időt főként. Most jelmezeken dolgozom, főleg Vilikének. Még a nadrágot is én varrom. Majd erről írok külön is.


Elkezdtem rendet tenni a dolgaim között. Na de nem megy olyan gyorsan ám egy majdnem 10 hónapos nagyon aktív mindenhova odamászó és szétpakoló kisfiú mellett. Azért haladok. Nagyon sok dolog van. Csináltam kategóriákat, és úgy dobozoltam, szortíroztam. Majd, ha kész, akkor megmutatom. Még egy polc készülőben van, azt tegnap este találtam ki, hogy kell. A férjem azt mondta, hogy megcsinálja a jövő hét elején. Azon lesznek az anyagok. A dobozokban már nem látom át őket, muszáj egy új rendszer. Addig megmutatom a varrós dobozom. Karácsonyra kaptam az anyukámtól, most bele is pakoltam. Mindennek nagyon jól megvan a helye. Cérnák, hímzőfonalak, tűk, gombok, gumik, tépőzárak, csipkék, a varrógép eszközei, stb. A szalagokat is ebbe akartam tenni, de nem fértek bele, meg is telt egy másik doboz velük. Nem baj, jó úgy is. 


Ugye milyen szép? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése