2012. február 16., csütörtök

Új

Igen, kicsit elmaradtam mostanában. Mindig volt valami. Hétvégén nagyot korcsolyáztunk az Öreg-tavon, aztán   lazításképpen szaunáztunk utána, másnap meg úszni mentünk. Vilmos szánkózott életében először. Különösebben nem hatotta meg a dolog. Szerintem nekünk nagyobb élmény volt. :) Már tapsol, ha mondjuk neki, hogy tapsi-tapsi. :) Olyan ügyes. 

Most valami újon dolgoztam. Textilből csináltam a medált, persze gombbal díszítve. Ezek az első darabok.  Eléggé szöszölős, aprólékos meló. De megéri. Még rengeteg összeállítás van a fejemben, és nem csak nyakláncok, csak győzzem idővel. 









Van egy oldal, ahova szoktam feltenni egy-egy ékszert licitre. Melyiket látnátok ott szívesen? Nekem ez a ruhás fityegős a kedvencem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése