2012. január 3., kedd

Boldog új évet

minden kedves olvasómnak!

Nekem az elmúlt év igazán szép volt, hisz megszületett a kisfiam. A családom egészséges, szeretjük egymást. Ennél több nem is kell szerintem.

Most mindenki számot vet az előző évről, hogy milyen fogadalmai váltak valóra. Aztán jönnek az újak. Én nem szoktam fogadalmakat tenni újévkor. De jó lenne, ha idén megtanulnék varrni rendesen. Aztán, ha a blogot rendszeresen tudnám írni. Ha beköltözhetnénk új házunkba. Ha jól haladnék a mester képzéssel. Megtartani Vilike keresztelőjét. A férjemnek megrendezni egy csodás 30. szülinapi bulit. Felfrissíteni a finn nyelvtudásom. Most így hirtelen ezek jutottak eszembe…ahhoz képest, hogy nem szoktam fogadalmakat tenni, elég jó. Egy év múlva visszanézem ezt a listát.

Az ünnepek sok vendégséggel, pihenéssel teltek. Nem is nagyon készült semmi. De ma újra próbálkoztam Vilike mellett készíteni ezt-azt. Annak ellenére, hogy mindjárt kibújik a harmadik foga, és ezt nehezen viseli most, jó gyerek volt. Egyszer elhagytam a tűmet, és Vilmosom, mint egy porszívó, olyan most. Háát... de meglett. És nem ő találta meg szerencsére. Tényleg kell egy műhely.

Brossokat készítettem. Gombos brossok. Vagy brossos gombok. Ahogy tetszik. Ezek kínai selyemből vannak. Csodaszépek szerintem.



Aztán előkerültek a tüllök...




Zárásul kívánom, hogy mindenkinek teljesüljön, amit 2012-re tervez!

2 megjegyzés: