2012. január 18., szerda

Szalad az idő

Most megrendeléseken dolgozok. Van, ami már készen van, csak még nem fotóztam le. De majd mutatom, ha odajutok.
Közben sok-sok ötlet kering a fejemben, amiket meg kéne valósítani. Csak az idő... az kevés... Néha eszembe jut, hogy miért nem kezdtem el ezt az egészet, amikor várandós voltam, és már nem jártam egyetemre. Miért. Mert akkor már máson zakatolt az agyam. De amik jönnek jó ötletek, azokat gyorsan papírra vetem. Aztán szép sorjában csak lesz rájuk idő.
Nagyon gyorsan telnek a napok. A héten már 9 hónapos lesz Vili. Már 5 foga van, és nagyon ügyesen álldogál, lépeget a bútorok mentén. Megyünk majd szülinapi-farsangi buliba. Gondolkozom a jelmezén. Már van pár ötlet, csak ki kell választani egyet. Aztán meg elkészíteni.

Ezeket a szép csipkéket a nagymamámtól kaptam. Igazi kincsek! Egy-kettő elég régi közülük. Érdekes történetük lehet. Milyen ruhát díszítettek, ki hordta, stb. Remélem mindegyiknek jó új helyet találok majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése