2012. január 13., péntek

Próbasál

Már régóta ki akartam próbálni a ráncolást varrógéppel. Tegnap megvettem a gumis cérnát, ma ki is próbáltam. Egy tök jó blogon láttam. Örülök, hogy megpróbáltam. Egy régi harisnyából csináltam, amit már nem tudtam használni, mert volt rajta egy lyuk. Na szóval levágtam a lábrészt, meg a felső részét, és összevarrtam a két szárat, hogy hosszabb legyen. Ahhoz képest, hogy Vilike mellettem állt a nadrágomba kapaszkodva az ollóért küzdve, szerintem jó lett első próbálkozásra. Csinálok hozzá egy gombrosst is.



4 megjegyzés:

  1. Szia Zsuzsi,
    nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra, jó olvasgatni! Nagyon ügyes, ötletes és kreatív vagy...Én nem a Meska-n, hanem majd otthon szeretnék nézelődni az "áruid" között, ha lehet...puszi:Jutka

    VálaszTörlés
  2. Kedves Jutka!
    Köszönöm, örülök, hogy tetszik! Leld örömöd benne továbbra is!
    Természetesen nem csak a meskán lehet válogatni az ékszerekből! :)

    VálaszTörlés
  3. szia !
    Nagyon ügyes vagy , olyan jópofa dolgokat csinálsz.Ezek az ékszerek nagyon tetszenek, főleg a virágos mintájú a kedvencem.Örülök, hogy láthatom a műveidet :)
    további jó alkotást :)
    Riszter Ildi

    VálaszTörlés
  4. Szia Ildi!
    Köszönöm a kedves szavakat, örülök, ha tetszik! :)Jó nézelődést! :)

    VálaszTörlés